شرایط و قوانین

 توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اونیکس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با خود به شرح ذیل است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی اونیکس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

• قیمت اعلان شده در داخل سایت برای هر محصول، قیمت تمام شده آن محصول با احتساب کلیه هزینه‌های خدماتی می‌باشد و خریدار تنها موظف به پرداخت همان قیمت میباشد و فروشگاه اونیکس هیچگونه وجه اضافه‌ای را جدا از هزینه ارسال جهت تحویل کالا طلب نخواهد کرد.

• خریدار موظف میباشد که مشخصات، اطلاعات پستی و تماس خود را به صورت دقیق وارد نماید در غیر اینصورت بروز هر گونه مشکلی به عهده وی خواهد بود.

• تحویل رایگان فقط شامل سفارش‌‌‌‌هایی با حجم خرید بیش از ۱۰۰هزار تومان و شامل کلیه خریدهای تهران و سراسر کشور می‌گردد.

• هزینه ارسال خرید های زیر ۱۰۰هزار تومان به عهده خریدار می‌باشد.

 • ارسال کلیه سفارشات فروشگاه اونیکس از شرکت واسط خدمات پستی طرف قرارداد با شرکت پست جمهوری اسلامی و متعاقبا تحت نظر شرکت پست می‌باشد و مسولیت تحویل محصولات با شرکت واسطه میباشد.

• تحویل گیرنده هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر  مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

• توصیه می‌شود در صورت دریافت بسته با پیک یا آژانس در تهران، تطابق تعداد اقلام با سفارش، در حضور تحویل دهنده در حین تحویل سفارش کنترل شود.

• برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی بسته بندی دریافتی و پلمپ بودن بسته در حضور مامور تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده، در اولین فرصت از طریق تلگرام و یا صفحه تماس با ما این موارد به واحد پس از فروش اطلاع داده شود.

شرایط استفاده از سرویس بازگشت کالا

کلیه محصولات به شرح ذیل شامل استفاده از خدمات بازگشت کالا و پرداخت وجه مشتریان میباشند.

مغایرت کالای خریداری شده

در صورت مغایرت کالای خریداری شده با کالای تحویل داده شده، حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، از طریق شماره ۰۹۳۸۰۲۱۲۶۰۰ موضوع به پشتیبانی اطلاع داده شود. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی و مخدوش کردن هولوگرام وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد و کاملا پلمپ باشد.

ایراد و اشکال در کالا

• در صورتی که کالا خریداری شده توسط شما دارای ایراد و اشکال باشد، مشکل کالا میباست حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، از طریق شماره ۰۹۳۸۰۲۱۲۶۰۰ موضوع به پشتیبانی اطلاع داده شود.

• استفاده از این سرویس منوط به ارسال  کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه و عدم مخدوش نمودن هلوگرام و  محافظ کالا میباشد.

• این سرویس اشکال‏‏‌های ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات آن) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.

• هرگونه برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن و جعبه کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

انصراف از خرید

 اگر از خرید خود منصرف شده و هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر موضوع به واحد خدمات پس از فروش از طریق شماره ۰۹۳۸۰۲۱۲۶۰۰ اطلاع داده شود.

نحوه ارسال کالا  برای ما

لطفاً قبل از هر اقدامی از طریق شماره ۰۹۳۸۰۲۱۲۶۰۰ با ما تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا خودداری فرمایید.

پس از انجام هماهنگی، کالا را حتما به وسیله شرکت پست ارسال بفرمایید و پرداخت هزینه حمل آن در صورت وجود ایراد و یا مغایرت با فروشگاه میباشد. لذا قبض پستی را حتما ضمیمه بسته نمایید.